Hakkimizda

Online Tescil

Marka

Patent

Tasarım

Kalite Belgelendirme

Blog

Kurumsal SEO » SEO Uzman ve Danışmanı » Fatih Patent Fatih Patent ve çözüm ortağımız , Fatih Patent ile başta Google başta olmak üzere arama motorlarında üstünlük kazanmak için kurumsal SEO hizmeti kapsamında SEO uzman ve SEO danışmanları çoğalmakta, gittikçe artan online SEO araçları nedeniyle web tasarım SEO uygulama ve SEO optimizasyonları istekleri çoğalmakla birlikte bu hizmeti karşılamak isteyen şahıs ve şirketlerin sayısı da doğal olarak artmaktadır.
Kurumsal SEO » SEO Uzman ve Danışmanı

Kurumsal SEO

Ana Kategori : Tasarım, Kategori : Web Tasarım
Fatih Patent ve çözüm ortağımız , Fatih Patent ile başta Google başta olmak üzere arama motorlarında üstünlük kazanmak için kurumsal SEO hizmeti kapsamında SEO uzman ve SEO danışmanları çoğalmakta, gittikçe artan online SEO araçları nedeniyle web tasarım SEO uygulama ve SEO optimizasyonları istekleri çoğalmakla birlikte bu hizmeti karşılamak isteyen şahıs ve şirketlerin sayısı da doğal olarak artmaktadır. Web Tasarım
Kurumsal SEO » SEO Uzman ve Danışmanı +90 212 212 35 17

Fatih Patent ve çözüm ortağımız , Fatih Patent ile başta Google başta olmak üzere arama motorlarında üstünlük kazanmak için kurumsal SEO hizmeti kapsamında SEO uzman ve SEO danışmanları çoğalmakta, gittikçe artan online SEO araçları nedeniyle web tasarım SEO uygulama ve SEO optimizasyonları istekleri çoğalmakla birlikte bu hizmeti karşılamak isteyen şahıs ve şirketlerin sayısı da doğal olarak artmaktadır.

Fatih Patent olarak SEO uzmanı veya SEO danışmanı önemli bir bilgi birikim ve deneyimin yanı sıra gelecek öngörüleri de güçlü, sezgileri kuvvetli olması gerektiğine inanmaktayız.

SEO hizmeti veren yüzlerce şahıs hatta firma sadece backlink diye tanımlanan dışarıdan referans link alınmasını SEO optimizasyonları niçin yeterli görmektedir?

Oysa gerçek anlamda kurumsal SEO çalışması için sadece teknik bilgi ve gayretli çalışma yetmediği gibi, organik aramalarda istenen kelimelerde üst sıraları yakalamak için gereksiz ve hatta kuruma marka, şirkete zarar vermesi kuvvetli sayfa, blog, forumlarda link edinme çabası da ( kısmende olsa web tasarım seo çalışması için yarar sağlasa bile,) marka ve kurum imajına kalıcı zarar verilebilir.

Sadece yurtiçi değil yurtdışında da sayıları milyonlara varan SEO uzman ve danışmanları var ve bunlar her gün müşterilerine verdikleri SEO hizmeti kapsamında milyonlarca sayfa, blog ve forumlarda tanıtım yazısı, makale ve link çalışması yapmaktadırlar.

Bir an düşünün her gün ve dünyanın dört bir yanında kurumsal SEO kapsamında binlerce SEO uzmanı ve SEO danışmanları yazılar yazdığına göre internet mecrası şimdiden çöplüğe dönmüş veya dönmek üzeredir. Öyle ya her gün aynı mantıkla binlerce yazı, farklı web sayfalarında yayınları nedeniyle Google başta olmak üzere arama motorlarının liderleri bunların tedbirini de almak zorundadır.

Fatih Patent ve iştiraki olduğu Etkin Patent tarafından geliştirilen web tasarım projelerin hazırlanmasına ilişkin web tasarım, web yazılım, kurumsal web tasarım ve hazır web sitesi başlıklı yazılarımızı da incelemenizi öneriyoruz.

Fatih Patent olarak önemli bir detayı paylaşmak isteriz.Olmadık mecralarda hit almak maksadıyla eklenmiş içerikler nedeniyle kurumsal SEO hizmeti kapsamında kısmen de olsa web sayfanızın iyileştirilmesine sevinebilirsiniz ama internette yazılan hiçbir şey silinmediğine göre şu anda kurum ve marka adına üstelik hiç sizinle ilgilisi olmayan kimi durumlarda uygunsuz içeriklerin olduğu bloglar, web sayfaları ve forumlardaki yayınların bir gün tersine size zarar vermeye başlarsa bugünkü harcamalarınızın binlerce kat fazlasını ödeseniz bile bu içerikleri kaldıramayabileceğinizi göz önünde bulundurmanız gerekir.

Bilindiği gibi haklı haksız kurum ve markaların itibarların zarar veren haber ve içerikler üstelik mahkeme kararı olsa bile ilgili yayınları kaldırmak çok zor olmaktadır. Dolayısıyla yayınlamak çok kolay yayından kaldırmak oldukça güç ve çok pahalı olduğunu mutlaka göz önünde bulundurmanız gerekmektedir.

Örneğin bu yıl trend olan, çok konuşulan ürün ve hizmetler hakkında binlerce sayfada, binlerce marka ve şirket adına içerik paylaşıldığını varsayalım. Her gün trendler, talepler, istekler hızla değiştiğine göre ürün, marka ve şirketinizin önceden paylaşılmış ama tabiri caizse modası geçmiş hatta kimi durumlarda itici gelen bir içerikle kullanıcı karşılaştığında sayfanızı ziyaret etmeyeceği gibi imajınız da önemli ölçüde zayıflatacaktır.

Fatih Patent olarak özellikle kurumsal SEO danışmanlığında en önemli unsur, kontrolü sizde olan, güncelleyebileceğiniz ve/veya yayından kaldırabileceğiniz web sayfaları, blog ve forumlarda ilgili seo araçlarının kullanılması gerekmektedir. Kendiniz veya kısmen bu konuda eğitim alan bir çalışanınız mutlaka görevlendirilmesini önermektedir.

Fatih Patent olarak da sıklıkla gözlemlediğimiz gibi Web tasarım SEO çalışmaları oldukça dikkat çekmekte ve gün geçtikçe sıklıkla talep görmektedir. İnternet üzerinde Web tasarım SEO aramalarında binlerce makale, inceleme ve rehber bulmak mümkündür. Bunların içinde gerçekten web tasarım SEO danışmanları, profosyoneller olduğu gibi, sadece okuduklarından yola çıkarak her meslekte olduğu gibi faydadan çok zarar verebilecek uzman görünümde amatörlere de rastlamak mümkündür.

Fatih Patent olarak temel web tasarım SEO çalışması için gerekli en temel bilgileri paylaşmanın yanı sıra, gelecek öngörüsü üzerine konumlandırılmış yaratıcı projeler için de katkı sunmak istemekteyiz.

Fatih Patent olarak, Öncelikle Web Tasarım SEO uyumu için yeni web ve HTML teknolojilerine uygun web tasarım kodlama, özellikle ve mutlaka mobil ve tablet cihazlara uyumlu (responsive tasarım) tasarım olması, web ara yüzünde kullanılan görseller ve renklerin birbirleriyle uyumlu, açık, net, anlaşılır, sayfada kolay gezinmeyi sağlayacak iyi bir navigasyon ve e önemlisi de kullanıcın dikkatini ve ilgisini çekebilecek işin uzmanı tarafından hazırlanmış içerikler olacak şekilde proje tasarlanmaktadır.

Web Tasarım SEO' e ilişkin önemli ayrıntıları ise şu şekilde sıralayabiliriz.

Fatih Patent | SEO Çalışması

Her şeyden önce ürün, hizmet veya kurum ve/veya sadece proje için alan adı seçimi oldukça önemlidir.

Öncelikle ilgili alan adı özgün olmalı ve kullanılacak olan ürün ve hizmetler bakımından tescil kriterlerine sahip olmalı ve mutlaka marka tescili yapılarak koruma altına alınmalıdır. Aksi takdirde bugün onlarca olan diğer alan adı uzantıları ve/veya (- vb) işaretler ve/veya harf ve sözcükler eklenerek yüzerce taklit web sayfasının yapılmasına engel olunamaz.

Ziyaretçi: Sayfa hazırlanırken en önemli kriteri ziyaretçilere uygun, ilgisini çekebilecek, sayfada kalabilecek , bir başkasına önerilebilecek niteliklerde olmalıdır.

Kolay okunabilir, anlaşılabilir, değer verilen ve sonraki günlerde yine ziyaret edebilecek değerde içeriklerin barındırması halinde inanılmaz avantajlar sağlayacaktır.

Robots txt :

Google ve diğer arama botları için kılavuz bir dosya olan Robots txt : dosyası mutlaka bulunmalıdır.

Canonical url :


Birbirlerine benzeyen sayfaların tek bir linke yönlendirmesiyle özgünlük kazandırıldığı gibi, kopya içerikten de korunmasını sağlar.


Heading Tagları :

Başlık etiketlerini tanımlamaktadır. Doğru bir hiyeraşi kurulduğunda, organik sıralamalarda oldukça avantaj sağlamaktadır.

Site Haritası:


Web sayfanızın daha hızlı indexlenmesini sağladığı gibi, sorunlu linkelerin de daha kolay tespit edilmesini ve düzeltilmesini sağlar.

Hız Testleri:


Web sayfanızın hızı mümkün olduğunca yüksek olmalıdır. Özellikle Google başta olmak üzere arama motorları mobil cihazlarda daha kolay yüklenilmesi için hızlı yüklenen sitelere oldukça değer vermektedir.

Backlink :


Web sayfanızdaki içeriklerle benzer konularda sayfalardan edinilecek backlinkler oldukça kıymetlidir. Dahası bunu sizin değil de bir başkası tarafından gerçek anlamda verilmiş olması halinde çok daha değerli olmaktadır.

Sosyal Medya ve SEO:


Sosyal medya bugün olduğu gibi gelecekte de oldukça önemli bir mecra olmaya devam edeceği gibi, sosyal medya kullanımı ve paylaşımların bilinçli, bir plan ve proje kapsamında yapılması önemli avantajlar sağlamaktadır.

Domain uzantısı ve Yaşı:


Domainin karakter sayısı, uzantısı, kullanılan işaretler ve yaşı arama motorlarının değerlendirmelerinde önemli yer tutmaktadır. Özelikle çok uzun alan adları kullanıcılar ve arama motorları için tercih edilebilir alan adları değillerdir. Alan adı mutlaka marka niteliğinde yani güçlü marka vaatlerini taşımalıdır.